შეკვეთების მიწოდება სამუშაო გრაფიკი ოფისი და ქოლ ცენტრი:
ორშაბათი -  კვირა: 11:00 საათიდან 19:00 საათამდე
ტელეფონი: 577 95 08 80

1. ნათურების და წვრილმანი საქონლის მიწოდება (10 კგ-მდე):

მიწოდება თბილისი (200 ლარზე მეტი დაჯავშნისთვის).............. უფასო მიწოდება თბილისი (200 ლარზე ნაკლები შეკვეთისას)...............15 ლარი

2. ავეჯის და ნაყარი საქონლის მიწოდება (10 კგ-დან):
 
 მიწოდება თბილისი (1500 ლარზე მეტი დაჯავშნისთვის).............. უფასო მიწოდება თბილისი (1500 ლარზე ნაკლები შეკვეთისას)...............50 ლარი

მიწოდება ხდება კლიენტის შესასვლელთან.
Მიწოდება
შესასვლელამდე“ ნიშნავს სატვირთო მანქანის შესაძლებლობას მიუახლოვდეს კარებს, რამდენადაც ეს პირობები იძლევა!
დატვირთვა-გადმოტვირთვის სამუშაოები წარმოებულია იძულებით და მყიდველის ანგარიშით ან ცალკე გადახდისთვის:
კომპლექტის აწევა სატვირთო ლიფტზე - 40 ლარიდან ლიფტის კომპლექტი ლიფტის გარეშე - 1 სართული 25 ლარიდან პირველი სართულის ჩათვლით. ავეჯის შეგროვება ფასში არ შედის ფასში და ტარდება ცალკე: ავეჯის ღირებულების საშუალოდ 10%, მაგრამ არანაკლებ 60 ლარი.


საქონლის არჩევისა და მიწოდების პირობებთან შეთანხმების დადასტურების შემდეგ, ელექტრონული ფოსტით გაიგზავნება ინვოისი,
სადაც მითითებულია საქონლის ზუსტი თანხის გადახდის დეტალები და ადგილზე მიტანის სერვისი.
გადახდა შესაძლებელია საქართველოს ბანკის ნებისმიერი ფილიალის, ნებისმიერი კომერციული ბანკის მეშვეობით,
ასევე VISA, Master Card-ის დახმარებით. თუ თქვენ ახორციელებთ ანგარიშსწორებას უნაღდო გადარიცხვით ბანკის მეშვეობით,
შეკვეთის მიღების დაჩქარების მიზნით, გთხოვთ, შეგვატყობინოთ თანხის გადარიცხვისთანავე, გადარიცხვის თარიღი, გადახდის დავალების
ნომერი და ნომერი. თქვენი შეკვეთა. საქონელი გამოგიგზავნეთ შეკვეთის გადახდის შემდეგ ჩვენს ანგარიშზე თანხის ჩარიცხვისთანავე,
რის შესახებაც შეგატყობინებთ ელექტრონული ფოსტით ან ტელეფონით.
 
      
ტვირთის მიღებისას:

 
საქონლის გარე გარეგნობის შესახებ პრეტენზიები შეიძლება წარედგინოს მხოლოდ გამყიდველს (ექსპედიტორ-გამგზავნს, კურიერს),
რომელმაც გადმოგცათ საქონელი. როდესაც აღმოაჩენთ ხარვეზებს ან ქორწინებას, გთხოვთ დაუყოვნებლივ დაგვიკავშირდეთ ვებგვერდზე მითითებული ტელეფონის ნომრით.
საქონლის გაცვლა ან მყიდველისთვის თანხის დაბრუნება ხდება საექსპერტო სერვის ცენტრის ჩატარების შემდეგ
(„მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ“ კანონის საფუძველზე). საქონლის დაბრუნების ან მიტანის მომენტში საქონლის გაუქმების შემთხვევაში კურიერის გამგზავრება იხდის მიწოდების ტარიფების შესაბამისად.
მენიუ
RU GE